Tourist Treats – o nouă sursă de inspirație și informație în sprijinul vizitatorilor

Bangkok, 25 octombrie 2022

Grupul The Central, care operează Centara Hotels & Resorts și mall-urile Central, a lansat noul website Tourist Treats https://tourist.centralgroup.com .

Aici puteți afla atât povești interesante despre vizitarea obiectivelor turistice, detalii despre mâncarea thailandeză și tot felul de informații pe subiecte atractive pentru vizitatori, cât și o serie de promoții și avantaje la shopping pentru turiștii din Thailanda.

Spre exemplu, veți găsi un ghid pentru a alege mâncăruri thailandeze nepicante; fraze uzuale în limba thailandeză pentru a ajuta turistul să facă cumpărături, să mănânce și să se deplaseze cu ușurință între diverse destinații; o selecție a fantasticelor baruri de pe acoperișurile zgârie-norilor din Bangkok – locurile cu uimitoare priveliști pe care le veți savura odată cu cina, deasupra metropolei.

Alte subiecte din site: ce excursii de o zi se pot face din Bangkok – în Ayutthaya, Kanchanaburi,  Parcul Național Khao Yai și altele; sau ce puteți admira mergând în comunitatea Na Muen Sri din provincia Trang, cunoscută pentru minunatele sale țesături în stil thailandez.

În secțiunea Promoții, veți găsi detalii despre diverse reduceri și promoții la cumpărături, disponibile la magazinele participante – inclusiv cele de brand și cele alimentare. Sunt menționate și discounturile de până la 40% la tarifele camerelor la Centara Hotels & Resorts oferite în diferite destinații din Thailanda.

Site-ul conține informații despre schema de rambursare a TVA pentru turiști pentru bunurile achiziționate (cel puțin 2.000 de baht pe zi per magazin) și scoase din Thailanda în termen de 60 de zile prin oricare dintre cele opt aeroporturi internaționale ale țării din Bangkok, Chiang Mai, Phuket, Hat Yai, U-Tapao, Krabi și Samui.

Sunt menționate în site și măsurile de igienă și siguranță aplicate în centrele comerciale Central, care includ curățarea în profunzime a tuturor punctelor de contact, pulverizarea săptămânală cu dezinfectant, dezinfectarea sistemelor de aer condiționat, purtarea obligatorie a măștii, teste regulate ATK pentru personal și promovarea tehnologiei – servicii de plată electronică, ascensoare contactless etc.

Sursa: tatnews.org